Субота, 19.10.2019, 00:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Flag Counter

Батькам

Чого не можна робити:

- будити дитину в останню мить перед виходом до школи, виправдовуючи це великою любов’ю до знань;

- годувати дитину перед школою і після неї бутербродами;

- вимагати від дитини лише відмінних і добрих результатів у школі, якщо вона до них не готова;

- відразу після шкільних уроків виконувати домашні завдання;

- позбавляти дітей ігор на свіжому повітрі через погані оцінки;

- примушувати дитину спати вдень після уроків або навпаки позбавляти її цього права;

- кричати на дитину, зокрема під час виконання домашніх завдань;

- примушувати дитину багато разів переписувати в зошит із чернетки;

- не робити оздоровчих пауз під час виконання домашніх завдань;

- чекати тата і маму, щоб розпочати виконувати уроки;

- сидіти біля телевізора або за комп’ютером більше 40 – 45 хвилин на день;

- дивитися перед сном фільми жахів і грати в галасливі ігри;

- сварити дитину перед сном;

- не проявляти рухову активність у вільний від уроків час;

- не вибачати дитині помилки і невдачі.

Поради батькам       

       Батькам необхідно навчитися правильно використовувати у виховному процесі заохочення і покарання. Зазвичай вони рідко хвалять дитину за гарну поведінку, часто неправильно і непослідовно реагують на погану поведінку. Занадто багато уваги приділяється проступкам дітей, не розуміючи, що часом негативна поведінка викликана пошуком уваги батьків. Приділяючи такій поведінці багато уваги, батьки закріплюють її в дитині. Тому буває правильніше, якщо це дозволяють обставини, ігнорувати погану поведінку і звертати увагу на позитивні дії дитини, висловлюючи їй схвалення.

У виховному процесі необхідно підтримувати баланс заохочень і покарань (перші бажано застосовувати частіше, ніж другі). Необхідно відзначити, що досить важкі і легкі покарання недоцільні. Дуже важлива частота покарань. На постійні покарання дитина відповідає агресією чи навіть асоціальною поведінкою.

Дитині краще прищепити узгоджені правила поведінки, ніж багато неузгоджених. Важливо не тільки заохочувати хорошу поведінку дитини і гальмувати погане, а й формувати внутрішній механізм контролю своєї поведінки. Для цього потрібно створити у підлітка особистісну систему життєвих цінностей. Тоді він буде вести себе правильно, незалежно від схвалень і заохочень з боку батьків та інших людей.      


Ø  Спокійніше реагуйте на будь-які дії дитини. 
Ø  Слідкуйте за своїми емоціями, голосом та інтонацією.
Ø  Сплануйте  разом з дитиною систему правил поведінки, покарань та винагород.
Ø Уникайте слів «не можна» та «ні». 
Ø  У мить роздратування переключайте увагу дитини.
Ø  Хваліть дитину кожного разу, коли вона на це заслуговує. 
Ø  Не заставляйте нічого робити силоміць та не примушуйте , такий підхід може назавжди знищити цікавість до навчання. 
Ø  Більше можливості надавайте дитині бути наодинці.
Ø  Уникайте людяних місць. Знаходження у супермаркетах, ресторанах стимулює до дій. 

Ø  Оберігайте  дитину від перевтоми. Це призводить до зниження самоконтролю. 
Ø  Дотримуйтеся розпорядку дня. Установіть час для навчання, виконання домашнього завдання, прогулянок тощо.
Ø  Відмовтеся  від тривалого перегляду телевізора  та від комп’ютерних ігор .
Ø  Ніколи безпосередньо  не звинувачуйте дитину.
Ø  Частіше ходіть разом на прогулянку.
Ø  Поступово привчайте виконувати одноманітну роботу .
Ø  Не записуйте дитину в декілька гуртків.

                                Правила для батьків

 1. Намагайтеся зберегти в своїй сім'ї атмосферу відвертості та довіри.
2. Не давайте своїй дитині нездійсненних обіцянок, не вселяйте в її душу нездійсненних надій.
3. Не ставте своїй дитині будь-яких умов.
 4. Будьте тактовні в вияві заходів впливу на дитину.
 5. Не карайте свою дитину за те, що дозволяєте робити собі.
6. Не зраджуйте своїм вимогам щодо дитини на користь чому-небудь.
7. Не шантажуйте дитину своїми відносинам з нею.
8. Не бійтеся поділитися з дитиною своїми почуттями і слабкостями.
9. Не ставте свої відносини з дитиною у залежність від її навчальних успіхів.

Тренінг "Батьки і діти - шляхи взаємодії"

21 січня в актовому залі школи відбулися батьківські збори. Класний керівник  Аргат О.В. ознайомила батьків учнів 2-4 класів з режимом дня школяра як необхідною важливою умовою виховання. Під час проведення тренінгу "Батьки і діти - шляхи взаємодії" Ольга Василівна надала прово вибору власного шляху виховання дитини з урахуванням обговорюваних життєвих ситуацій і колективних висновків.

Батькам про фізичні покарання

Якщо є сумнів, карати чи не карати – НЕ карати! Неприпустимо карати та навіть погрожувати знаряддям покарання, завдавати болю і страху будь-якими іншими насильницькими діями (крутити вуха, скубти) – це прояви садизму; Неприпустимо систематично погрожувати покаранням у будь-якій формі, навіть натяком, рухом або поглядом; Неприпустимо приниження гідності – дитина втрачає віру в себе, своє власне "Я”; Неприпустимо дорікати дітям тільки за те, що Ви не в настрої, засмучені, роздратовані з якихось своїх причин, хворі, і Ваша власна неврівноваженість поза контролем. Дослідження показують, що насильство над дитиною в родині призводить не тільки до здійснення агресивних вчинків по відношенню до інших дітей, але й до розвитку агресивності, схильності до насильства і жорстокості в зрілому віці, перетворенню фізичної агресії в життєвий стиль особистості, що є поштовхом до відтворення жорстокості по відношенню до своїх власних дітей. Любов запорука щасливої родини

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
 

1. Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
2. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
3. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
4. Забудьте фразу: « Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись.
5. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
6. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно. 
7. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
8. У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтеся із психологом, учителем. 
9. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини.
10. Знайте, що діти люблять казки,особливо перед сном,або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них.
11. Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
12. Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хв.
13. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці.
14. Обговорюйте з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрілася в школі. Пояснюйте їх необхідність і доцільність.
15. Підтримайте першокласника в його бажанні добитися успіху. У кожній роботі обов'язково знайдіть, за що можна було б його похвалити. Пам'ятайте, що похвала й емоційна підтримка («Молодець!», «Ти так добре виконав завдання!») здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення людини.
16. Складіть разом з першокласником розпорядок дня, стежте за його дотриманням.

 

Поради батькам молодших школярів

«Як організувати приготування уроків»

 

1. Слід уникати байдужого ставлення до процесу підготовки домашніх завдань «Уроки задані тобі, а не мені!». І в той же час варто уникати позиції «Ну, що нам на сьогодні задано?», такого роду злиття (ототожнення) виховує безвідповідальне ставлення дитини до виконання завдань.

2. Дитина має жити за режимом, який дозволяє уникати різноманітних розладів поведінки, економити час і забезпечувати емоційний спокій і стабільність в сім’ї. Режим потрібно складати разом з дитиною, щоб вона приймала в цьому активну участь. Батьки повинні контролювати і самі дотримуватисявизначеного режиму. Режим дня може бути універсальним, або окремим для різних днів тижня залежно від наповненості життя дитини. Його варто виготовити на папері і повісити на видному місці, чи над робочим місцем дитини.

До режиму входять: підйом, харчування пругом дня, заняття в школі, відпочинок між школою і домашніми завданнями, виконання домашніх завдань, ігри на свіжому повітрі і вдома, відбій. Можуть додаватися гуртки та секції, які відвідує дитина.

Робити уроки варто після того як дитина пообідала і відпочила після школи (близько години на все), також важливо не затягувати виконання домашніх завдань на вечірній час доби (мислення сповільнене, увага розсіюється, накопичилася втома). Якщо вдень немає кому позайматися з дитиною, то краще, якщо дитина зробить всі завдання у чернетці і після прогулянки чи ігор перепише їх під контролем батьків.

3. Перевірте, чи правильно організоване робоче місце (за столом, на зручному стільці, в кімнаті не повинен працювати телевізор і комп’ютер, світло має бути розташованим спереду і з ліва, на столі не повинно бути зайвих предметів).

4. Виконання завдань з гуманітарних і точний предметів варто чергувати між собою, починати з виконання легких завдань, потім складніших, і на кінець теж залишати легкі завдання (мається на увазі завдання легкі і складні для конкретної дитини).

5. Частіше за все немає необхідності сидіти «над душею» у дитини, поки вона виконує завдання. Поступово безпосередню присутність варто замінити на уважний і підбадьорюючий контроль, щоб дитина навчилась працювати самостійно, а це процес тривалий і вимагає помилок, за які не варто сварити дитину, а підтримати її на шляху до самостійності.

6. Допоможіть дитині, якщо вона зіткнулася з нездоланними труднощами. Не варто при цьому підміняти діяльність дитини своєю, але дитина повинна отримати допомогу, це формує почуття захищеності, впевненість, що дитина може сама, але і при невдачах не все втрачено.

7. Надавайте емоційну підтримку при невдачах. При цьому розділіть особистість і рівень успішності. За погану оцінку доведеться додатково попрацювати і виправити її, це дитина повинна знати (відповідальність за власні вчинки), але при цьому їй варто поспівчувати, нагадати, що вона хороша, ви її любите не залежно від рівня успішності.

8. Не давайте дитині додаткових домашніх завдань і не змушуйте повторно переписувати погано виконану домашню роботу. Дитина повинна бачити результат своїх дій і адекватно оцінювати їх. Помилки треба виправити, а переписування вже зробленого завдання дитиною сприймається як нудна, безглузда справа, яка відбиває охоту вчитися.

9. Пам’ятайте, що завищені вимоги батьків до власної дитини призводять до невротизації, підвищеної тривожності і крайньої невпевненості дитини у собі і своїх силах. 

ПОРАДИ БАТЬКАМ П'ЯТИКЛАСНИКІВ


1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.
2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.
3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.
5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.
6. Не слід відразу ослабляти контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо.
7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
8. Головне новоутворення підліткового вікового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується інтерес до свого тіла, зовнішності.
9. Зростає дух незалежності, який впливає на стосунки підлітка в родині, школі.
10. У дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, з’являється страх перед невідомим дорослим життям.
11. Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується зі зростанням самоконтролю й початком свідомого самовиховання.
12. Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду. Підліток дуже вразливий і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним.
13. Розширюється коло спілкування, з’являються нові авторитети.
14. Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.
15. У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.


 

Поради психолога батькам щодо

безпечного користування Інтернетом

1. Займайтеся підвищенням власної Інтернеткомпетентністі .

2. Якщо поставити комп’ютер на видноті, то буде легше контролювати що роблять у режимі он-лайн ваші діти. Це дисциплінуватиме дитину.

3. згідно режиму дня визначити конкретні часові межі в яких дитині буде дозволено користуватися Інтернетом (враховуючи мету і дозволені сайти). При цьому дитині варто аргументувати встановлені обмеження, з якими вона б погодилася (це дозволить уникнути диверсій).

4. Час від часу перевіряйте «історію» сторінок якими дитина користувалася і забороніть «замітати» сліди, якщо дитина вміє це робити.

5. Не варто читати електронну пошту дитини (вона має право не приватність), але слід попереджати про небезпеки Інтернет-середовища (спам, віруси, неправдива інформація, залежність, порнографія).

6. При пошуці достовірної інформації вчити дитину користуватися пошуковими системами лише для знаходження відповідних офіційних сайтів, а вже звідти брати інформацію, а не вводити запит безпосередньо в пошукову систему.

7. Якщо ваша дитина зареєстрована у соціальних мережах (ВКонтакте, Однокласники, Skype, Facebook та ін.) варто пояснити їй, що безпечніше не ставити свої фотографії на аватар і не викладати власних фотографій на сторінці (особливо в купальниках), адже їх легко скачувати і вони можуть привертати увагу педофілів і збоченців. Краще ставити на аватарку картинки, які теж можуть бути оригінальними.

Крім того конче необхідно «закрити» сторінку від небажаних і сторонніх гостей. В










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2019