Середа, 27.05.2020, 06:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Flag Counter

Біологія

Учитель: Чичикало О.Ф. schoololga20@gmail.com

10-Б

робота у Viber групі

11-Б

робота у Viber групі

Учитель: Гранат Н.Д. nataliagranat20@gmail.com

7 - Б, В, Г
Повторити §§35-40. Дати письмово відповіді на запитання №6 стор. 158, №5 стор. 164, №2, 4 стор. 172, №4, 5 стор. 176. Прочитати §41. Дати відповіді на запитання №1-6 стор. 179. Повторити §§36-40.

Завдання виконати протягом тижня (06. 04. – 10.04)

Виконати на окремому листку тести ст. 180; сфотографувати і переслати на електронну пошту.
Прочитати §42, 43; робочий зошит ст. 54, 55.

Завдання виконати протягом тижня (13. 04. – 17.04)

Опрацювати §§44, 45.
У зошит виписати терміни та пояснити їх: таксис, хомінг, міграція тварин, ехолокація, грумінг, імпринтинг, мімікрія.
Можна скористатися словником, який є у підручнику на ст. 251. Надіслати на електронну пошту або вайбер
Письмове завдання у зошиті «Назвати 3 форми поведінки тварин (ст. 195– 196), пояснити всі види індивідуальної поведінки. Надіслати на електронну пошту, або вайбер
Переглянути відео про поведінку тварин, яке надішле класний керівник.

Завдання виконати протягом тижня (21.04. – 24.04).

1). Опрацювати §§46 - 48.
2). Робочий зошит ст. 56 – 57, надіслати на електронну пошту або вайбер.
3). Переглянути відео, які надішле класний керівник.
4). Виконати практичну роботу №7, яку надішле класний керівник.
Результат роботи надіслати на електронну пошту або у вайбер.

Завдання виконати протягом 2 – х тижнів (27.04. – 08.05).
1). Опрацювати §§49 - 50.
2). Виконати тести з теми «Комунікація тварин», які надішле класний керівник.
3). Виконати тести на ст. 221 у підручнику.
4). Опрацювати §51 у підручнику, виписати терміни та пояснити їх: екологія, популяція, екосистема, біосфера, адаптація, фотоперіодизм.
5). Виконати творче завдання на ст. 227 у підручнику.
6). Опрацювати §52 у підручнику, виписати терміни та пояснити їх: ланцюг живлення, продуценти, консументи, редуценти. Навести приклади продуцентів, консументів, редуцентів.
7). Дати відповідь на запитання «Чому ланцюг живлення (ланцюг виїдання) починається з рослин?»
8). Скласти ланцюг живлення із 5 ланок.
9). Робочий зошит ст. 58 – 59.

Завдання виконати до 20 ТРАВНЯ
1). Опрацювати §53 у підручнику. Дати письмово відповіді на запитання:
А) Які зв’язки між організмами називають мутуалізмом, коменсалізмом, хижацтвом, паразитизмом? Навести по 2 приклади.
Б) Яке завдання має вирішувати екологічна етика?
В) Що таке раціональне природокористування?
2). Опрацювати §54 у підручнику. Дати письмово відповіді на запитання:
А) Чому зубр, котрий мешкає на території України, вважається зниклим у природі?
Б) Що таке Чорний список і які тварини до нього належать?
В) Чим статус біосферного заповідника відрізняється від статусу природного? Навести приклади біосферних заповідників.
3). Виконати тести на ст. 244 у підручнику.
4). Прочитати ст. 245 – 250 у підручнику. Дати письмово відповіді на запитання:
А) Які особливості будови мають клітини бактерій, рослин, грибів, тварин?
Б) Чим бактеріальна клітина відрізняється за будовою від клітин інших організмів?

Консультації за телефоном 0961105419
Електронна пошта nataliagranat20@gmail.com

8 - А, Б, В
Завдання виконати протягом тижня (06. 04. – 10.04)

Повторити §§41-45, робочий зошит (завдання). Прочитати §46, §47, робочий зошит відповідно до параграфів. Дати письмово відповіді на запитання №5 стор. 189, №3 стор. 191. Виконати лабораторні дослідження (по підручнику) стор. 163, стор. 178, стор. 185, стор. 192.
Прочитати §35, §48, §49. Робочий зошит відповіді до даних параграфів. Дати письмову відповідь на запитання №3, 4 стор. 151, №2, 3 стор. 196. Виконати лабораторні дослідження стор. 199 (у підручнику).

Повторити §35, 48, 49; у робочому зошиті виконати всі завдання по ст. 51 включно; на ст. 52 – 53 завдання №1,4,5,6.
Завдання виконати протягом тижня (13.04. – 17.04)

Опрацювати §§50 – 53.
Робочий зошит ст. 52 – 53 всі завдання, надіслати на електронну пошту або вайбер.
Виконати лабораторне дослідження №12, яке надішле класний керівник, його пересилати мені не потрібно.
Переглянути відео про рефлекси, яке надішле класний керівник.

Завдання виконати протягом тижня (21.04. – 24.04).

1). Опрацювати §54.
2). Робочий зошит ст. 54 – 55, надіслати на електронну пошту або вайбер.
3). Виконати тестові завдання до теми 9 ст. 278, надіслати на електронну пошту або вайбер.
4). Переглянути відео, яке надішле класний керівник.

Завдання виконати протягом 2 – х тижнів (27.04. – 08.05).
1). Опрацювати §§55 – 60 у підручнику.
2). У зошиті дати характеристику залоз внутрішньої секреції (гіпофіз, епіфіз, щитоподібна, прищитоподібні, надниркові, тимус) та змішаної секреції (підшлункова, статеві) за планом:
1. Де розташована, маса.
2. Які гормони виробляє.
3. В чому проявляється загальна дія гормону на організм.
4. Які зміни виникають в організмі при гіпофункції та гіперфункції цієї залози.
3). Дати відповідь на запитання:
1. Причини та симптоми цукрового діабету.

2. Назвати центральні та периферичні органи імунної системи.
3. Чим забезпечується клітинний та гуморальний імунітет?
4. У чому полягає неспецифічний та специфічний імунітет?
5. Що така вакцинація та вакцина?
6. Назвати зовнішні та внутрішні алергени.
7. Які захворювання називаються аутоімунними?
4). Виконати тести до теми 10 на ст. 280 у підручнику.

Завдання виконати до 20 ТРАВНЯ
1). Опрацювати §61,62 у підручнику. Дати письмово відповідь на запитання 4 ст. 249
2). Опрацювати §63,64 у підручнику. Дати письмово відповідь на запитання 3 ст. 254
3). Опрацювати §64, § 65 у підручнику.
4). Виконати тести на ст. 244 у підручнику.
5). Виконати проект (один на вибір, форма довільна )
1. «Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика»
2. «Сон, його значення. Сновидіння» .

Консультації за телефоном 0961105419
Електронна пошта nataliagranat20@gmail.com

11 - А
Завдання виконати протягом тижня (06. 04. – 10.04)

Опрацювати §§18-24. Скласти опорний конспект до даних параграфів.

Опрацювати §18 – 20, дати усно відповіді на запитання після §.
Почати готувати проект «Особиста програма зміцнення здоров’я» ст.
Завдання виконати протягом тижня (13.04. – 17.04)

1). Опрацювати §§ 21 - 24, дати усно відповіді на запитання після §§.
2). Читати конспекти, які надсилає класний керівник.
3). Закінчити роботу над проектом «Особиста програма зміцнення здоров’я», оформити у вигляді повідомлення або презентації, надіслати на електронну пошту. Це має бути не загальний опис зміцнення здоров’я, а програма зміцнення власного здоров’я.
4). Розпочати працювати над виконанням практичної роботи №2 (ст. 90 у підручнику). Виконувати у формі Word документа, який потрібно буде надіслати на електронну пошту на наступному тижні.

Завдання виконати протягом тижня (21.04. – 24.04).
1). Закінчити практичну роботу № 2 (ст. 90 у підручнику). Виконати у формі Word документа, надіслати на електронну пошту.
2). Опрацювати §§51 – 54.
3) Дати письмово відповіді на запитання № 2, 4, 5 на ст. 180, №3 на ст. 184.

Завдання виконати протягом 2 – х тижнів (27.04. – 08.05).
1). Опрацювати §§55, 56.
2). Опрацювати §§57 - 59.
3). Виконати самостійну роботу, яку надішлю класному керівнику на електронну пошту.

Завдання виконати до 15 ТРАВНЯ
Консультації за телефоном 0961105419
Електронна пошта nataliagranat20@gmail.com

Учитель: Волгіна Н.А. natalia.anatolievnaa@gmail.com

6 - А, Б, В

прочитати §38, виконати усно контрольні запитання та письмово завдання ст. 173, ЗДО ст. 50-51;

прочитати §39, виконати усно контрольні запитання та письмово завдання ст. 177;

прочитати §40, виконати усно контрольні запитання та письмово завдання ст. 181;

прочитати §41, виконати усно контрольні запитання та письмово завдання ст. 185, ЗДО ст. 52-53;

7 - А

робота у Viber групі

9 - А, Б, В

робота у Viber групі

10 - А 

робота у Viber групі

 










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2020