Середа, 27.05.2020, 07:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Flag Counter

Інформатика

1 2 3

УчительКовмір Н.О. school20.26k@gmail.com

5 - Г

Урок 1 (13.03). Алгоритми з повтореннями.

1.Опрацювати пункт 4.3-4.4, використвуючи скретч онлайн створити алгоритм для малювання кола. (детелі в Classroom)

Урок 2 (20.03). Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником

1.Повторити пункт 4.4, використвуючи скретч онлайн створити алгоритм для малювання трикутника та квадрата для одного виконавця. (детелі в Classroom).

Урок 3 (3.04)Алгоритми з розгалуженнями.

 1.Опрацювати пункт 4.5. виконати вправу 3 сторінка 200  (детелі в Classroom). 

Урок 4 (10.04). Цикли з передумовою.

 1. Опрацювати пункт 4.6. виконати вправу 6 сторінка 206  (детелі в Classroom).   

Урок 5 (17.04). Складання та виконання проектів із циклами. 

 1.Повторити пункт 4,4-4,6. Виконати практичну роботу №6 сторінка 206   (детелі в Classroom).   

Урок 6 (24.04)Постановка завдання, планування та виконання проекту. Перейдіть за посиланням https://blockly.games/?lang=uk та пройдіть усі завдання

Урок 7 (8.05). Виконання індивідуального проекту.

1. Вибір теми проєкту.

2. Пошук матеріалів для проєкту. (детелі в Classroom).

Урок 8 (15.05)Виконання індивідуального проекту.

1. пошук матеріалів для проєкту.

2. виконання проєкту (детелі в Classroom).   

Урок 9 (22.05)Презентація індивідуального проекту.

1. презентація готових проєктів (детелі в Classroom).   

2. Семестрове оцінювання.

3. Річне оцінювання.

7 - А, В, Г

 Урок 1 (24.03-26.03). Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних.

1.Опрацювати пункт 3.3. Виконати практичну роботу №4 в програмному середовищі скретч онлайн (детелі в Classroom).  

Урок 2 (31.03-2.04).   Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч.

1.Опрацювати пункт 3.4. Виконати практичну роботу №5 в програмному середовищі скретч онлайн (детелі в Classroom).    

Урок 3 (7.04-9.04).  Опис моделей у середовищі програмування.

1. Ознайомитися з описом моделей в середовищі Скретч по презентації за посиланням

https://drive.google.com/file/d/10JOqO8h0GLHlpnZFrdmEQrdTiVrULaSJ/view  

2. Скласти конспект.

Урок 4 (14.04-16.04). Створення ігрового проекту.

1. Ознайомитися з етапами створення ігрового проекту по презентації через посилання

https://drive.google.com/file/d/1iiAoVGr_ApTlHox2gwnb-OqM8IiaA2zY/view

2. Скласти конспект (записати етапи створення проекту).

Урок 5 (21.04-23.04). Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри

1. Ознайомитися з іграми через посилання https://blockly.games/?lang=uk

2. Виконати і надіслати звіт вчителю інформатики про свої досягнення як програмістів (скіншоти виконаних ігр https://blockly.games/?lang=uk).

Урок 6 (27.04–30.04). Розробка алгоритму та інформаційної моделі задачі.

1. Опрацювати пункт 5.1 стор. 203–209.

2. В зошиті дати відповіді на запитання 1 і 2 стор. 209, фото надіслати вчителю.

Урок 7 (4.05–8.05). Реалізація навчального проекту.

1. Опрацювати пункт 5.2 стор. 210–216.

2. В зошиті дати відповіді на запитання 2 і 3 стор. 216, фото надіслати вчителю.

Урок 8 (12.05–15.05). Презентація та оцінювання проектів.

1. Повторити пункт 5.2.

2. Ознайомитися з навчальними проектами стор. 230–235.

 Урок 9-10 (18.05–27.05). Повторення і систематизація навчального матеріалу.

1. Повторити основні поняття курсу інформатики стор. 237–238.

2. Семестрове оцінювання.

3. Річне оцінювання.










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2020