П`ятниця, 18.10.2019, 23:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Flag Counter

Інклюзивна освіта

1 2 3

 

Індивідуальна програма розвитку

Карта психолого-педагогічного суправоду

Склад портфоліо

Аналітичний супровід інклюзивного навчання

Анкета історії індивідуального психічного розвитку дитини

Діагностика психологічної готовності до переходу в школу ІІ ступеня

Діагностика адаптаційного періоду у 5 класі

Динаміка рівня навчальних досягнень

Готовність учня 9 класу до профільного навчання

 

 

____________________________________________________________________________________________

 

5 квітня 2016 року педагогічні працівники БЗШ №20 взяли участь у Першій міжнародній конференції з  Прикладного аналізу поведінки "ЗАСТОСУВАННЯ  ПРИКЛАДНОГО АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ - ABA (APPLIED  BEHAVIOR ANALYSIS) В СИСТЕМНІЙ КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З АУТИЧНИМИ ДІТЬМИ", яка відбулася у м. Києві в НПУ ім. М. Драгоманова

Проект рішення педагогічної ради 23.03.2016 р.

 

Готуємось до засідання педагогічної ради

"Якісна освіта дітей з особливими освітніми потребами через інклюзивне навчання в загальноосвітній школі"

 

16  березня  2016 року  ПРОВЕДЕНО ОДИНАДЦЯТЕ ЗАНЯТТЯ ООЗО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №20 З ПРОБЛЕМИ «УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» 

16  березня  2016   року на базі Білоцерківського   центру  реабілітації  для  дітей-інвалідів  «Шанс» було   проведено семінар-практикум «Корекційно-розвиткова  діяльність»    для педагогічних працівників, які співпрацюють із обласним опорним закладом освіти з проблеми «Впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітні навчальні заклади для дітей з особливими освітніми потребами». Учасниками  семінару були 23 особи.

Роботу засідання відкрила Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально – виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів №20, керівник ООЗО. Вона ознайомила слухачів з метою, завданнями семінару – практикуму.

У роботі семінару взяли участь:

Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально–виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20,

Луценко   Тамара  Михайлівна,  директор  ЦРІ  «Шанс»;

Погоріла  Світлана  Андріївна, вчитель початкових класів   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20,      

Трохимець  Наталія  Вікторівна,  практичний  психолог  ЦРІ  «Шанс»;

Безклінська  О.З., педагог  музтерапії   РЦІ  «Шанс»;

Карпенко   О.В.,  логопед  РЦІ  «Шанс»;

Веселова  Т.А.,  педагог  ізотерапії  РЦІ  «Шанс»;

Штика  Р.П.,  інструктор  ЛФК  ЦРІ  «Шанс»

У ході роботи семінару обговорювалися наступні питання:

  1.  Комплекс  навчально-реабілітаційних  програм   як  засіб  формування  соціальної  компетентності  дітей  з  ООП.
  2. Психолого-педагогічний  супровід  як  вплив  на  формування  соціальної  особистості.
  3. Засоби  арт-терапії  як  умова  розвитку  і  формування   життєвої  компетентності  учня.
  4. Формування  культури  мовлення  у  дітей  ООП,  як  форма  адаптації.
  5. Інваспорт  як  сходинка  до   соціалізації  дітей  з  ООП.  

У практичній частині семінару учасники мали можливість відвідати   заняття   у  групах:

  •  арт-терапії;
  •  формування  культури мовлення  у  дітей  з   ООП;
  • інваспорту;                                                              
  • ізотерапії.                                                                                                                   

  

____________________________________________________________________________________

25 лютого 2016 року в школі відбувся майстер-клас для учасників

Всеукраїнського науково-практичного семінару

"Шляхи запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому просторі".

Учасники семінару відвідали уроки в інклюзивних класах:

- урок української мови в 4-Б класі "Неозначена форма дієслова" - вчитель Голубенко О.Д.;

- урок фізики в 7-А класі "Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску" - вчитель Петрик Т.О.;

- урок художньої культури в 6-В класі "Моральні цінності в казці - притчі "Маленький принц"

А. де Сент-Екзюпері" - вчитель Івахненко В.В.

Заступник директора школи Чичикало О.Ф. розповіла про особливості організації навчального процесу в інклюзивних класах.

10 ЛЮТОГО 2016 РОКУ ПРОВЕДЕНО ДЕСЯТЕ ЗАНЯТТЯ ООЗО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №20 З ПРОБЛЕМИ «УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»

10   лютого  2016  року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І – ІІІ  ступенів №20 відбувся семінар – практикум  «Організація навчально – виховного процесу в класах з інклюзивним навчанням, де навчаються діти з розладами спектра аутизму» для педагогічних працівників, які співпрацюють із обласним опорним закладом освіти з проблеми «Впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітні навчальні заклади для дітей з особливими освітніми потребами». Учасниками  семінару були 18 осіб.

Роботу засідання відкрила Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально – виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів №20, керівник ООЗО. Вона ознайомила слухачів з метою, завданнями семінару – практикуму.

У роботі семінару взяли участь:

Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально–виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20,

Гончаренко Олена Іванівна, вчитель початкових класів   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20,  

Куницька Надія Михайлівна, вчитель початкових класів   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20

Карпенко Тетяна Віталівна, вчитель початкових класів   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20                        

Петрова   Альона   Анатоліївна,   корекційний  психолог   БЗШ  І-ІІІІ ступенів №20,

Горбатенко Оксана Зіновіївна, практичний психолог   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20.

У ході роботи семінару обговорювалися наступні питання:

  1. Комплексна реабілітація учнів з вадами психофізичного розвитку на засадах діагностики, диференціації   та  індивідуалізації                                     .   
  2. Особливості сенсорного розвитку у дітей з розладами спектру аутизму  
  3. Особливості роботи вчителя та асистента вчителя  з дітьми з  розладами спектру аутизму, щодо  адаптації їх до інклюзивної освіти                 

У практичній частині були проведенні відкриті уроки в інклюзивних класах: 1 – А  клас. Математика, 4 – А клас. Українська мова та  тренінг «Я і мої кордони».

________________________________________________________________________________________

 

 

 

 17 грудня 2015 року в школі  відбувся психолого-педагогічний семінар з проблеми «Організація  освітнього процесу в інклюзивних класах, де навчаються учні зі спектром аутичних розладів».

 У семінарі взяли участь Петрик Ю. Ф. – начальник управління освіти і науки Білоцерківської  міської ради;  Шульженко Д.І. – доктор психологічних наук, професор кафедри  психокорекційної   педагогіки ІКП та психології НПУ ім. М.П.Драгоманова, директор навчально-  методичного центру освітньої інтеграції; заступники директорів з навчально-виховної роботи;  вчителі та асистенти вчителів; психологи шкіл № 5, 11, 15, спеціальної школи № 19; члени міської  ПМПК.

 

 

План семінару

  1. Школа, відкрита для всіх. Борисюк О.Д. – директор БЗШ І-ІІІ ступенів № 20.
  2. Особливості організації навчального процесу в інклюзивних класах. Чичикало О.Ф. – НВР БЗШ І-ІІІ ступенів № 20.
  3. Диференціація з аутизму та емоційно-вольових розладів. Особливості поведінки та розвитку дітей зі спектром аутичних розладів (синдром Каннера та Аспергера)». Шульженко Д.І. – доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної   педагогіки ІКП та психології НПУ ім. М.П.Драгоманова, директор навчально-методичного центру освітньої інтеграції.
  4. Особливості роботи вчителя та асистента вчителя з дітьми зі спектром аутичного розладу щодо адаптації їх до інклюзивного навчання. Петрова А.А. – корекційний психолог БЗШ І-ІІІ ступенів № 20.
  5. Тренінг  «Я і мої кордони». Горбатенко О.З. –  практичний психолог БЗШ І-ІІІ ступенів № 20.

Семінар відкрила Борисюк О.Д. – директор школи,

яка розповіла про функціонування школи як інклюзивного закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи Чичикало О.Ф.

ознайомила учасників семінару з особливостями організації навчального процесу в інклюзивних класах.

 

 

 

 

 

 

З проблеми «Диференціація з аутизму та емоційно-вольових розладів. Особливості поведінки та розвитку дітей зі спектром аутичних розладів (синдром Каннера та Аспергера)» виступила  Шульженко Д.І. – доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної   педагогіки ІКП та психології НПУ ім. М.П.Драгоманова, директор навчально-методичного центру освітньої інтеграції.

 

 

 

 

 

 

Про особливості роботи вчителя та асистента вчителя з дітьми зі спектром аутичного розладу щодо адаптації їх до інклюзивного навчання розповіла Петрова А.А. – корекційний психолог школи.

 

 

 

 

 

Практичним психологом школи Горбатенко О.З.  проведено тренінг «Я і мої кордони».

 

Рекомендована література

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

До уваги слухачів ООЗО

Заняття ООЗО в 2016 році відбудуться 

20.01.2016р., 16.03.2016р., 18.05.2016р.

Практичні завдання

1. Проаналізувати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП.

2. Провести аналіз критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів ЗОШ та учнів з розумовою відсталістю.

3. Підготуватись до участі у семінарі з проблеми: "Комплексна реабілітація учнів з вадами психофізичного розвитку на засадах діагностики, диференціації та індивідуалізації".

 

11   ЛИСТОПАДА  2015 РОКУ ПРОВЕДЕНО ДЕВ’ЯТЕ ЗАНЯТТЯ ООЗО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №20 З ПРОБЛЕМИ «УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» 

У роботі семінару взяли участь:

Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально–виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20,

Голубенко Оксана Дмитрівна, вчитель початкових класів   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20,

Погоріла   Світлана   Андріївна,   вчитель   початкових  класів   БЗШ  І-ІІІ  ступенів № 20                            

У ході роботи семінару обговорювалися наступні питання:

  1. Професійний  супровід  дітей  з  особливими  освітніми  потребами    в  дошкільних  та  загальноосвітніх  навчальних   закладах.  Організація  наступності.  
  2. Диференційоване  викладання   навчальних  предметів,   як  засіб  задоволення  освітніх  потреб   учнів   з  особливими  освітніми  потребами.
  3. Взаємозв’язок  диференційованого  викладання   та  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів  з ООП.                                                                              

У  практичній   частині  були  проведені  відкриті   уроки  в  інклюзивних  класах:  1-Б  клас.  Математика,  

7-А   клас.   Біологія,   10  клас.  «Гуманітарне  право».

Реабілітація дітей з особливими потребами.

Завжди поряд вчитель-реабілітолог Світлана Миколаївна Вовченко. 

 

План роботи обласного опорного закладу освіти на 2015-2016 н. р.

 

20 ТРАВНЯ 2015 РОКУ ПРОВЕДЕНО ВОСЬМЕ ЗАНЯТТЯ ООЗО

БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №20

З ПРОБЛЕМИ «УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» 

У роботі семінару взяли участь:

Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально–виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20,

Голубенко Оксана Дмитрівна, вчитель початкових класів   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20,                           

Петрова   Альона   Анатоліївна,   практичний  психолог   БЗШ  І-ІІІІ ступенів №20,

Злобіна Світлана Віталівна,соціальний педагог   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20, 

Горбатенко Оксана Зіновіївна, практичний психолог   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20.

 

У ході роботи семінару обговорювалися наступні питання:

  1. Педагогічна технологія створення «ситуації успіху» в інклюзивних класах
  2. Психолого – педагогічна підтримка сімей, де виховуються діти з особливими освітніми потребами
  3. Комплексний творчий звіт про роботу ООЗО в 2014/2015 навчальному році.              

 

У практичній частині семінару учасники мали можливість взяти участь в тренінгі :

  • Шляхи підтримки сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.

5 травня 2016 року відбувся семінар – практикум для педагогічних працівників,

які співпрацюють із обласним опорним закладом освіти – Білоцерківська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №20

«Впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітні навчальні заклади для дітей з особливими освітніми потребами»

«Формування   життєвої  компетентності,   соціалізація  в  суспільство  учнів  з  особливими  освітніми  потребами»

 

 

 

 

 

 










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2019