Понеділок, 09.12.2019, 03:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Flag Counter

Інклюзивна освіта

1 2 3


16.04.2015р.  директор   школи  Борисюк  Ольга  Дмитрівна  взяла  участь 

 у  роботі круглого столу  «Інклюзивна  освіта:  розвиток  партнерства

загальноосвітніх  та спеціальних навчальних  закладів»,  який  відбувся  у  м. Києві.

        Упродовж   трьох  років  співпраці  БЗШ № 20   та  БСЗШ  №19 педагогічні  працівники  брали  участь  у   спільному  проекті  «Створюємо інклюзивну школу  разом:   співпраця  між інклюзивними  та  спеціальними навчальними закладами »  Всеукраїнського  фонду  «Крок  за кроком».

        Підтвердженням  ефективності  такої  співпраці   є  якісне   функціонування інклюзивних класів   у  Білоцерківській   загальноосвітній  школі  І-ІІІ   ступенів №20,

у  яких  навчається   21 учень  з  особливими    освітніми  потребами.

8 квітня 2015 року 

Семінар – практикум

Для педагогічних працівників, які співпрацюють із обласним опорним закладом освіти –

Білоцерківська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №20

«Впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітні навчальні заклади для дітей з особливими освітніми потребами»

«Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з легкою розумовою відсталістю»

 

 

04.03.2015 р.

Науково-практичний семінар для слухачів

курсів підвищення кваліфікації вихователів (асистент вчителя) при КОІПОПК

   

   

 

11 ЛЮТОГО 2015 РОКУ ПРОВЕДЕНО  ШОСТЕ   ЗАНЯТТЯ ООЗО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №20 З ПРОБЛЕМИ «УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» 

У роботі семінару взяли участь:

Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально–виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20,

Луценко   Тамара  Михайлівна,  директор  ЦРІ  «Шанс»;

Гарвасюк  Оксана   Володимирівна, вчитель початкових класів   БЗШ  І-ІІІ ступенів №20,

Петрова   Альона   Анатоліївна,   практичний  психолог   БЗШ  І-ІІІІ ступенів №20,

Мартиненко    Ірина   Володимирівна,   реабілітолог  ЦРІ  «Шанс»;

Трохимець  Наталія  Вікторівна,  практичний  психолог  ЦРІ  «Шанс»;

Чередніченко Марина  Едуардівна ,  фахівець  з  Монтессорі-терапії.

У ході роботи семінару обговорювалися наступні питання:

  1. Комплексна  корекційно-розвиткова  діяльність  для дітей,  які потребують   корекції  фізичного  та/(або)  розумового  розвитку.
  2. Підготовка  дитини  з  особливими  освітніми  потребами  до  навчання  за  інклюзивною  формою.
  3. Формування   комунікативних  навичок  та  навичок  соціальної  взаємодії  в  процесі  корекційно-розвиткової  роботи. 

У практичній частині семінару учасники мали можливість відвідати   заняття   у  групах:

  •  лікувальної  фізкультури;
  • сенсорної  інтеграції;
  • за  методикою  М.Монтессорі.

  

                               

19 березня 2014 року

Семінар – практикум

Для педагогічних працівників, які співпрацюють із обласним опорним закладом освіти –

Білоцерківська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №20

«Впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітні навчальні заклади для дітей з особливими освітніми потребами»

«Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами,

які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»

                                               

19 ЛИСТОПАДА   2014 РОКУ ПРОВЕДЕНО П'ЯТЕ ЗАНЯТТЯ ООЗО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №20 З ПРОБЛЕМИ «ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»

У роботі семінару взяли участь:

Трикоз  Сніжана  Валеріївна,  кандидат  педагогічних   наук,  науковий  співробітник  лабораторії  олігофренопедагогіки  інституту  спеціальної  педагогіки  АПН  України,

Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально–виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ  ступенів №20,

Гарвасюк  Оксана   Володимирівна, вчитель  початкових  класів БЗШ  І-ІІІ ступенів №20,

Петрова Альона Анатоліївна, практичний психолог БЗШ  І-ІІІ  ступенів №20,

Шевченко  Світлана Вікторівна,   вихователь  (асистент  учителя)  БЗШ І-ІІІ   ступенів  № 20.

 

У ході роботи семінару обговорювалися наступні питання:

  1. Навчально-методичне забезпечення  діяльності  в  організації  навчально-виховного  процесу  в  інклюзивних  класах  для  дітей  з  легкою   розумовою  відсталістю.
  2.  Індивідуальна  програма  розвитку  дитини.  Роль  мультидисцилінарної   команди  в  розробці  ІПР.
  3. Нові  Типові  навчальні  плани  для    дітей,  які  потребують  корекції  фізичного  та/(або)  розумового   розвитку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Модель функціонування БЗШ №20 для дітей із порушенням опорно-рухового апарату та ЦРІ "Шанс"

Мультидисциплінарна команда спеціалістів школи

Перспективи розвитку БЗШ №20 в системі інклюзивної освіти

Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами 


 

 

Інклюзивна освіта - перспектива нова.

Хоч різні можливості - рівні права!

Кожна дитина - це цілий світ,

Освіта, повага і рівність для всіх!

Інклюзивна школа - заклад освіти, який забезпечує інклюзивну освіту як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, використовує існуючі в громаді ресурси, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат в шкільному середовищі. Не дивлячись на те, що інклюзивні школи забезпечують сприятливі умови для досягнення рівних можливостей і повної участі, для їх ефективної діяльності необхідні спільні зусилля не лише з боку вчителів та персоналу школи, а й ровесників, батьків, членів родин.

Основний принцип інклюзивної школи полягає в тому, що:

Всі діти мають навчатися разом у всіх випадках, коли це виявляється можливим, не зважаючи на певні труднощі чи відмінності, що існують між ними. Школи мають визнавати і враховувати різноманітні потреби своїх учнів шляхом узгодження різних видів і темпів навчання. Забезпечення якісної освіти для всіх шляхом розробки відповідних навчальних планів, прийняття організаційних заходів, розробки стратегії викладання, використання ресурсів та партнерських зв'язків зі своїми громадами. Діти з особливими освітніми потребами мають отримувати будь-яку додаткову допомогу, яка може знадобитися їм для забезпечення успішності процесу навчання.

Наша школа відкрита для всіх!

Протягом багатьох років школа тісно співпрацює з центром реабілітації дітей-інвалідів "Шанс", де учні школи проходять крекційно розвиткові програми.

 

 

 

 

 

Поради батькам

«Як спілкуватися з дітьми з особливими освітніми потребами»

1. Ставтеся до дитини з особливими освітніми потребами як до такої, яка потребує спеціального навчання, виховання та догляду.

2. На основі спеціальних рекомендацій, порад і методик поступово й цілеспрямовано:

- навчайте дитину альтернативних способів спілкування;

- пояснюйте основні правила поведінки;

- формуйте навички самообслуговування;

- розвивайте зорове, слухове, тактильне сприймання;

- виявляйте і розвивайте творчі здібності дитини.

3. Створюйте середовище фізичної та емоційної безпеки; не з'ясовуйте у присутності дитини стосунки, особливо з приводу її інвалідності і проблем, пов'язаних з нею.










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2019