Середа, 27.05.2020, 08:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0






Flag Counter

Інклюзивна освіта

1 2 3


2019-2020 н. р.

20 асистентів вчителів БЗШ І-ІІІ ступенів №11 та №20

отримали сертифікати відповідно до концепції "Нова українська школа".

З 02.12. по 16.12. 2019 р. на базі школи проходить навчання асистентів вчителів

інклюзивних класів міста відповідно до концепції "Нова українська школа".

25.10.2019 р.

Урок математики в 4-А класі, вчитель Ю.М. Беленок

  • Нумерація шестицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки.

Визначення числа тисяч у числі. Порівняння багатоцифрових чисел»

 

23.10.2019 р.

Урок математики в 4-Г класі , вчитель Т.В. Карпенко

«Читання і запис шестицифрових чисел у межах 200000. Мільйон.

Задачі на знаходження числа за значенням його дробу»

 
 
Урок математики в 1-А класі, вчитель Н.М. Куницька
«Вивчаємо число і цифру 8. Співвідношення схем і виразів із малюнками.
Написання цифри 8.
 

Про створення  інклюзивних класів

та  організацію в них навчально-виховного процесу  у 2019/2020  навчальному році

Про  створення  умов для навчання   учнів з особливими освітніми  потребами

в інклюзивних  класах 

 

2018-2019 н. р. 

Педагогічний колектив школи взяв участь у ІІІ-ій Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційні підходи до освіти та соціалізація дітей зі спектром аутистичних порушень». Цікавими, змістовними та актуальними були виступи учасників конференції. Обговорювалися проблеми інтеграції дітей з особливостями розвитку в соціальне середовище та забезпечення їх якісною освітою.
Тема «Державна політика щодо освіти дітей з ООП» була ключовою і викликала особливий інтерес слухачів, а питання супроводу дітей з аутизмом під час здобуття професійної освіти спонукало до діалогу усіх без винятку учасників конференції.
Корисною для роботи з такою категорією дітей була розгорнута інформація фахівців про сучасні клінічні підходи до розуміння аутизму. Використання різноманітних методик, технік та досвіду, відомих педагогів та сучасних практик науковців лягло в основу секційних занять.

Дітей з особливими освітніми потребами

привітали з Нивим роком та Різдвом Христовим

2017-2018 н. р.

18.04. 2018 р. були проведені відкриті уроки в інклюзивних класах

для слухачів курсів підвищення кваліфікації

при КВНЗ КОР "Академії неперервної освіти"(асистенти вчителів).

Українська мова 2-Б клас, учитель Голубенко О.Д.

 

Математика 3-Б клас, учитель Погоріла С.А.

 

29.03.2018 р. о 09.30 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми

"Диференціація викладання навчальних предметів як засіб задоволення
освітніх потреб учнів з ООП"

Порядок денний

 

Проект рішення педагогічної ради від 29.03.2018 р.

 

У переддень зимових свят учні та вчителі школи привітали дітей з особливими освітніми потребами з Новим роком та Різдвом Христовим

7 грудня відбувся науково-практичний семінар

"Комплексний та особистісний підхід до інклюзивного навчання дітей

з аутистичними та інтелектуальними порушеннями"

У семінарі взяли участь Шульженко Д.І. – доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки ІКП та психології НПУ ім. М.П.Драгоманова, директор навчально- методичного центру освітньої інтеграції;  вчителі та асистенти вчителів; практичні психологи; реабілітологи; логопеди .

План семінару

1. Вступне слово директора школи Борисюк О.Д.

Трансформація школи в інклюзивний навчальний заклад.

2. Комплекс корекційно-реабілітаційних заходів, їх роль в навчанні та корекційна робота з дітьми з порушеннями аутистичного та інтелектуального розвитку.

(Шульженко Д.І.)

3. Організація навчально-виховного процесу для учнів з порушеннями аутистичного та інтелектуального спектру. (Чичикало О.Ф.)

4. Інклюзія в дії.

5. Інноваційні підходи до навчання дітей з аутистичними та

інтелектуальними порушеннями. (Карпенко Т.В.)

6. Індивідуальний підхід в корекційній роботі з дітьми з

аутистичними та інтелектуальними порушеннями. (Михайлова Я.С.)

7. Підведення підсумків.

 

31.10.2017 р. на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 відбулася перша секція ММО асистентів учителів закладів загальної середньої освіти: "Організаційно-методичні аспекти роботи асистента вчителя в інклюзивному середовищі".
Захід відкрила завідувач міської ПМПК Мельник І.Д., з привітальним словом до учасників звернулися директор школи Борисюк О.Д. та заступник директора з навчально-виховної роботи Чичикало О.Ф.
Під час проведеннея засідання вироблені рекомендації щодо забезпечення реалізації нормативно-правових положень у галузі інклюзивної освіти, використання інноваційних технологій для підвищенн6я ефективності навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі.

 

31 жовтня 2017 року в Центрі практичної психології, соціальної та виховної роботи відбулося розвантажувальне заняття для вчителів, школи, які працюють в інклюзивних класах.

 

 

11. 10-13.10.2017 р.

Відповідно до наказу по школі №210 від 11.10.2017 р. пройшов тиждень

педмайстерності вчителів початкових класів .

В рамках тижня проведено уроки в інклюзивних класах.

12 жовтня Оксана Олексіївна Рябченко (2-В клас) - урок математики.

 

12 жовтня Валентина Петрівна Мецькевич (4-А клас) - урок української мови.

 

12 жовтня Оксана Дмитрівна Голубенко (2-Б клас) - урок природознавства.

 

План роботи на 2017-2018 н.р. із розвитку інклюзивної освіти

План роботи опорної школи на 2017-2018 н.р.

Наказ про створення інклюзивних класів

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

23 березня 2017 року в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №20 відбулося

засідання педагогічної ради-конференції з проблеми «Використання інноваційних підходів

у навчально-виховному процесі інклюзивної школи» в контексті Національної програми

«Нова українська школа». Ефективною і цікавою була робота членів педагогічного колективу в тематичних секціях:

  • Секція 1.

Мотиваційні аспекти впровадження інноваційних технологій в організації навчального процесу в інклюзивних класах.

  • Секція 2.

Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу інклюзивних класів.

  • Секція 3.

Роль класного керівника у створенні умов для навчання учнів з особливими освітніми потребами.

 

         Рішення педагогічної ради

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2020