Середа, 21.08.2019, 13:47
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0






Flag Counter

Методичний калейдоскоп

1 2 


2018- 2019 н. р.

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі як інструмент забезпечення успіхів Нової української школи

20 березня 2019 на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 було проведено тренінг для педагогів-організаторів міста з проблеми «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі як інструмент забезпечення успіхів Нової української школи». Підобід Н.І., педагог-організатор БЗШ №20, не лише поділилася з колегами досвідом роботи, а й продемонструвала на практиці, наскільки цікавою й ефективною може бути діяльність учнівського самоврядування завдяки можливостям ІКТ, а саме: додатки Google: документи (спільна робота над документом, коментування, редагування), диск, презентаціі, таблиці (активність класів), форми (опитування, тести) Google classroom – дистанційне навчання, робота над проектом, QR коди; інтерактивна, віртуальна дошка Padlet; Kahoot – інтерактивні опитування, тести, веб-квест; доповнена реальність; інтерактивні вправи learning apps; Google фото, Youtube, сайт, сторінки у Facebook, Instagram тощо. Принцип роботи тренінгу – BYOD Bring Your Own Device «Принеси з собою свій пристрій». Особливістю тренінгу була робота учасників у віртуальній класній кімнаті у додатку Google classroom, де педагоги виконували інтерактивні завдання, використовуючи «хмарні» сервіси: Kahoot, Padlet, додатки Google карти, Google форми. Лідери самоврядування шкільної учнівської організації «Республіка росів», члени команди «Мрія», які беруть участь у Всеукраїнському освітньому проекті «Відкривай Україну», представили звіт про реалізацію шкільного проекту «Веселі перерви» та розповіли про роботу над міським проектом «Життя на рівних». Практичну частину тренінгу було проведемо у формі веб-квесту «Безпечний Інтернет». Учасники сканували за допомогою планшетів та смартфонів QR-коди, виконували інтерактивні вправи, отримували та закріплювали знання безпечного користування Інтернетом. Педагоги-організатори успішно реалізували свої креативні ідеї та спільно виробили методичні рекомендації щодо застосування інформаційно-
комунікаційних технологій в освітньому процесі, занотувавши їх на інтерактивній дошці у Padlet. Використання ІКТ не замінить педагога-організатора, а лиш допоможе йому в роботі, аби отримати найкращі результати. Використання ІКТ – не самоціль, не данина моді. Це – потреба часу.

Використання ІКТ в освітньому процесі – це вже не модне нововведення, а просто необхідність. Процес інформатизації суспільства неминуче сприяє й інформатизації освіти, тому сьогодні у шкільній освіті на перший план висувається завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку здібностей учнів, задоволення їхніх інтересів та потреб, розвитку навчально-пізнавальної активності та творчої самостійності.

Виступ Шевченко В.І. на ММО вчителів художньо-естетичного циклу

 

Предметно-методичний сервіс для вчителів англійської мови з проблеми

"Шляхи підвищення ефективності навчання іноземної мови на початковому етапі"

Предметно-методичний сервіс для вчителів історії та правознавства

22 листопада в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 20 відбувся семінар-практикум для вчителів міста з проблеми «Актуалізація розумової та пізнавальної діяльності учнів на уроках суспільствознавчих предметів засобами інтерактивних педагогічних технологій», підготовлений учителем історії і правознавства Гончар Т. Б. Тамара Борисівна переконана, що, розвиваючи творчі здібності учнів на уроках історії та правознавства, потрібно дотримуватися певних принципів в організації навчання, а саме: принципу зв`язку з практикою життя, саморозвитку, оптимального поєднання індивідуальної та колективної форм навчально-творчої діяльності, інформативності, принципу віри в можливості дитини, а основний спосіб розвитку творчих здібностей учнів – діалог "учитель-учень", діалог "учень-учень", діалог "учень-учитель". Учасникам семінару було цікаво спостерігати за спільною творчістю учителя й учнів під час юридичного практикуму для 9 класу «Громадянство України» та взяти безпосередню участь у діловій грі «Займи позицію»: Подвійне громадянство в Україні: за і проти». Питання подвійного громадянства для України залишається складним, не випадково бачення шляхів його розв’язання є суперечливим і досі не визначеним чітко, тому й дев’ятикласники, і педагоги об’єднали свої зусилля, аби подолати складну суспільну проблему.

****************

Академічна доброчесність

1. Модель компетентного вчителя в умовах Нової української школи

2. Сучасні педагогічні технології та їх використання для розвитку компетентностей здобувача освіти.

3. Сутність і фундаментальні цінності академічної доброчесності

4. Академічна доброчесність: міфічна концепція чи дієвий інструмент забезпечення якості освіти

5. Хмарні технології — основні технології майбутньої освіти

Шановні колеги! Для визначення реального співвідношення між різними
складовими оцінки учня пропонуємо заповнити дану форму.

(перейдіть за посиланням: https://goo.gl/forms/CjSIGhW5chOsCpo23)

Опитування

16-19 жовтня 2018 року

2017 - 2018 н. р.

В Інтернеті все на відстані витягнутої руки. Треба тільки знати, як витягнути руку.

(Януш Вишневский)

Під таким гаслом пройшов семінар-практикум для вчителів французької мови з проблеми

«Використання інтернет-ресурсу в процесі вивчення французької мови як другої іноземної».  

Своїм досвідом роботи поділилася з колегами Л.М. Поліщук, старший учитель

Атестація

25 січня відбулося засідання шкільної атестаційної комісії. Вчителі, що атестуються в 2017-2018 навчальному році, презентували свої здобутки у навчально-виховній роботі у міжатестаційний період.

*************

16.01.2018 практичний психолог школи Горбатенко Оксана Зіновіївна взяла участь у майстер класі (обміні досвідом роботи)“Психологічний та соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання” для слухачів курсів підвищення кваліфікації КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти” , що відбувся на базі БСШ 19.

У своєму виступі презентувала досвід роботи з проблеми “Формування психологічної готовності вчителя до роботи з дітьми з ООП” , ознайомивши присутніх з системою роботи інклюзивної школи.

10 січня 2018 року в Центрі практичної психології відбулось розвантажувальне заняття для вчителів БЗШ № 20, що працюють в інклюзивних класах. 

Основою метою заняття було зняття емоційного напруження та профілактика емоційного вигорання. Під час заняття знайомились та застосовувати методи саморегуляції емоційних станів та удосконалювали навички позитивної реінтерпритації. Заняття провели практичний психолог БЗШ № 20 Горбатенко Оксана Зиновіївна та методист ЦППСіВР Федорченко Наталія Миколаївна.

21.11.2017 р.

Міський тиждень педмайстерності вчителів початкових класів і гуманітарного циклу.

Оксана Дмитрівна Голубенко провела відкритий урок з математики на тему

"Віднімання виду 40 - 8. Порядок виконання дій у виразах з дужками і без дужок".

9 листопада 2017 року

03.11.2017 о 09.30 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми

«Багатовекторність  Концепції національно-патріотичного виховання учнівської молоді як фактор розвитку  національної самосвідомості, громадянської активності, правових цінностей  зростаючого покоління».










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2019