Понеділок, 09.12.2019, 04:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Flag Counter

Методичний калейдоскоп

1 2 


2019- 2020 н. р.

Сучасний світ настільки стрімко змінюється, що ми зачасту не встигаємо за цими змінами.Для вчителя сьогодні дуже важливо бути «на часі», щоб відповідати запитам освіти, дітей. Стрімка глобалізація світу примушує нас відходити від звичних талмудів, записників та купи посібників. Сучасні технології із шаленою швидкістю входять у наше життя. Діти покоління Z, які народилися у світі екранів і технологій сприймають їх, як абсолютно звичайні речі, а старшому поколінню слід вчитися і наздоганяти.

 20 листопада на базі БЗШ №20 було проведено семінар-практикум для класних керівників закладів освіти міста з теми “Використання інноваційного потенціалу телекомунікаційних технологій у виховному процесі”.

 ХХІ століття – це століття інформації та наукових знань, тому система освіти повинна вирішувати принципово нову глобальну проблему, пов’язану з підготовкою мільйонів людей до життя та діяльності в абсолютно нових для них умовах інформаційно-мобільного світу. Отже, у сучасному суспільстві, зокрема у школі, необхідно створювати новітнє освітнє середовище, у якому відбувається формування вмінь і навичок особистості ХХІ століття.

Саме на ці речі у своєму вступному слові наголосила завідувач відділу виховної роботи і позашкільної освіти Лариса Олексіївна Щербань.

Сам захід провели методист НМЦ Бойко Лілія Борисівна та вчитель англійської мови, педагог-організатор БЗШ№20 Підобід Наталія Іванівна.

На занятті класні керівники познайомилися із можливостями роботи в середовищі  Google Classroom. Колеги змогли виконати деякі вправи, розроблені за допомогою різних додатків Google, залишити коментарі, вивчили структуру середовища та переваги його роботи.

Наталія Підобід продемонструвала вчителям, як у школі працюють із сайтами (шкільним, класними, та сайтом шкільної учнівської організації), сторінками у соціальних мережах і як альтернативний ресурс було запропоновано середовище Classroom.

Гостей ознайомили із результатами експерименту, який тривав у школі протягом місяця. Він полягав у тому, що 8-В клас разом із класним керівником працював у Classroom, виконуючи різні цікаві завдання (розміщення фото, заповнення форм, документів, створення спільної презентації, робота з документами, коментування тощо), реалізовуючи проект "Безпечний Інтернет". 

Результати виявили, що така робота дітям подобається, а вчителю це реальна допомога у зборі різної інформації. 

Учасники заходу дійшли висновку, що гаджети, які іноді заважають навчальному процесу, можна перетворити на помічників, які суттєво допомагають бути постійно на зв'язку, економити час і стати цікавішим для своїх учнів.

Друга частина семінару - Веб-квест (webquest) настільки зацікавила вчителів, що вони залюбки читали QR -коди, складали пазли, виконували інтерактивні вправи у різних програмах і вивчали правила безпеки в Інтернеті.

По завершенню заходу стало зрозуміло, нічого складного в роботі з інноваційними технологіями немає. Світ змінюється і нам для того, щоб залишатися професіоналами необхідно слідкувати за глобальними змінами, постійно навчатися, спостерігати за трендами, чітко розуміти себе та свої цінності, постійно багатопланово зростати.

****************

29 жовтня 2019 року  у Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 20 відбувся семінар-практикум для заступників директорів з НМР з проблеми «Модернізація освітнього простору в закладі загальної середньої освіти в умовах Нової української школи». 

          Розпочалася робота семінару з ранкової зустрічі з учителем 1-В класу Гарвасюк О.В. та вітального слова директора школи Борисюк О.Д. Завідувач НМЦ УОН БМР Висторонський В.Г. поділився результатами перших кроків НУШ та звернув увагу педагогів на виклики, які необхідно подолати на шляху реформування освітнього закладу.

         Про перші кроки  перетворення типової школи в креативний освітній простір розповіли заступники директора з НВР Бакал Л.М., Гавриш А.В., Чичикало О.Ф., провівши для учасників семінару інтерактивну 

відеоекскурсію модернізованим освітнім простором закладу.

        Майстер-класи з 3Д-технологій, захисту наукової роботи, проведені учнями школи, були цікавими і яскравими, а QR-квест освітнім простором «Школи, відкритої для вісх» переконав усіх учасників, що  сучасний освітній простір школи – це насправді комплексний освітній ресурс, що охоплює педагогічні, соціальні, організаційні та фінансово-господарські питання.

         Створення освітнього простору за ідеями НУШ тільки розпочинається і, фактично, це процес безперервний, оскільки з упровадженням певного результату його створення та подальше корегування не припиниться. Дуже важливо, щоб усі учасники цього процесу – батьки, учні, педагогічний колектив, громада – об’єдналися, знайшли спільну мову між собою й усвідомили спільну відповідальність, мали вміння, бажання та добру волю для співпраці. Результати саме такої відповідальної співпраці і були продемонстровані колективом БЗШ І-ІІІ ступенів № 20.

         У кожної школи є своя історія, традиції, досягнення, цільова аудиторія. Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 – це «Школа, відкрита для всіх». Ці особливості закладу і враховуються  загальношкільним творчим колективом при плануванні наступного етапу модернізації освітнього простору, адже упізнаваність школи важлива і для учнів, і для педагогічного колективу.

2018- 2019 н. р.

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі як інструмент забезпечення успіхів Нової української школи

20 березня 2019 на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 було проведено тренінг для педагогів-організаторів міста з проблеми «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі як інструмент забезпечення успіхів Нової української школи». Підобід Н.І., педагог-організатор БЗШ №20, не лише поділилася з колегами досвідом роботи, а й продемонструвала на практиці, наскільки цікавою й ефективною може бути діяльність учнівського самоврядування завдяки можливостям ІКТ, а саме: додатки Google: документи (спільна робота над документом, коментування, редагування), диск, презентаціі, таблиці (активність класів), форми (опитування, тести) Google classroom – дистанційне навчання, робота над проектом, QR коди; інтерактивна, віртуальна дошка Padlet; Kahoot – інтерактивні опитування, тести, веб-квест; доповнена реальність; інтерактивні вправи learning apps; Google фото, Youtube, сайт, сторінки у Facebook, Instagram тощо. Принцип роботи тренінгу – BYOD Bring Your Own Device «Принеси з собою свій пристрій». Особливістю тренінгу була робота учасників у віртуальній класній кімнаті у додатку Google classroom, де педагоги виконували інтерактивні завдання, використовуючи «хмарні» сервіси: Kahoot, Padlet, додатки Google карти, Google форми. Лідери самоврядування шкільної учнівської організації «Республіка росів», члени команди «Мрія», які беруть участь у Всеукраїнському освітньому проекті «Відкривай Україну», представили звіт про реалізацію шкільного проекту «Веселі перерви» та розповіли про роботу над міським проектом «Життя на рівних». Практичну частину тренінгу було проведемо у формі веб-квесту «Безпечний Інтернет». Учасники сканували за допомогою планшетів та смартфонів QR-коди, виконували інтерактивні вправи, отримували та закріплювали знання безпечного користування Інтернетом. Педагоги-організатори успішно реалізували свої креативні ідеї та спільно виробили методичні рекомендації щодо застосування інформаційно-
комунікаційних технологій в освітньому процесі, занотувавши їх на інтерактивній дошці у Padlet. Використання ІКТ не замінить педагога-організатора, а лиш допоможе йому в роботі, аби отримати найкращі результати. Використання ІКТ – не самоціль, не данина моді. Це – потреба часу.

Використання ІКТ в освітньому процесі – це вже не модне нововведення, а просто необхідність. Процес інформатизації суспільства неминуче сприяє й інформатизації освіти, тому сьогодні у шкільній освіті на перший план висувається завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку здібностей учнів, задоволення їхніх інтересів та потреб, розвитку навчально-пізнавальної активності та творчої самостійності.

Предметно-методичний сервіс для вчителів історії та правознавства

22 листопада в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 20 відбувся семінар-практикум для вчителів міста з проблеми «Актуалізація розумової та пізнавальної діяльності учнів на уроках суспільствознавчих предметів засобами інтерактивних педагогічних технологій», підготовлений учителем історії і правознавства Гончар Т. Б. Тамара Борисівна переконана, що, розвиваючи творчі здібності учнів на уроках історії та правознавства, потрібно дотримуватися певних принципів в організації навчання, а саме: принципу зв`язку з практикою життя, саморозвитку, оптимального поєднання індивідуальної та колективної форм навчально-творчої діяльності, інформативності, принципу віри в можливості дитини, а основний спосіб розвитку творчих здібностей учнів – діалог "учитель-учень", діалог "учень-учень", діалог "учень-учитель". Учасникам семінару було цікаво спостерігати за спільною творчістю учителя й учнів під час юридичного практикуму для 9 класу «Громадянство України» та взяти безпосередню участь у діловій грі «Займи позицію»: Подвійне громадянство в Україні: за і проти». Питання подвійного громадянства для України залишається складним, не випадково бачення шляхів його розв’язання є суперечливим і досі не визначеним чітко, тому й дев’ятикласники, і педагоги об’єднали свої зусилля, аби подолати складну суспільну проблему.

****************

Академічна доброчесність

1. Модель компетентного вчителя в умовах Нової української школи

2. Сучасні педагогічні технології та їх використання для розвитку компетентностей здобувача освіти.

3. Сутність і фундаментальні цінності академічної доброчесності

4. Академічна доброчесність: міфічна концепція чи дієвий інструмент забезпечення якості освіти

5. Хмарні технології — основні технології майбутньої освіти

Шановні колеги! Для визначення реального співвідношення між різними
складовими оцінки учня пропонуємо заповнити дану форму.

(перейдіть за посиланням: https://goo.gl/forms/CjSIGhW5chOsCpo23)

Опитування

16-19 жовтня 2018 року

2017 - 2018 н. р.

16.01.2018 практичний психолог школи Горбатенко Оксана Зіновіївна взяла участь у майстер класі (обміні досвідом роботи)“Психологічний та соціально-педагогічний супровід інклюзивного навчання” для слухачів курсів підвищення кваліфікації КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти” , що відбувся на базі БСШ 19.

У своєму виступі презентувала досвід роботи з проблеми “Формування психологічної готовності вчителя до роботи з дітьми з ООП” , ознайомивши присутніх з системою роботи інклюзивної школи.

10 січня 2018 року в Центрі практичної психології відбулось розвантажувальне заняття для вчителів БЗШ № 20, що працюють в інклюзивних класах. 

Основою метою заняття було зняття емоційного напруження та профілактика емоційного вигорання. Під час заняття знайомились та застосовувати методи саморегуляції емоційних станів та удосконалювали навички позитивної реінтерпритації. Заняття провели практичний психолог БЗШ № 20 Горбатенко Оксана Зиновіївна та методист ЦППСіВР Федорченко Наталія Миколаївна.










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2019