Понеділок, 22.01.2018, 00:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Flag Counter

Методичний калейдоскоп

1 2 


17 грудня 2015 року в школі  відбувся психолого-педагогічний семінар з проблеми «Організація освітнього процесу в інклюзивних класах, де навчаються учні зі спектром аутичних розладів». У семінарі взяли участь Петрик Ю. Ф. – начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради; Шульженко Д.І. – доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки ІКП та психології НПУ ім. М.П.Драгоманова, директор навчально-методичного центру освітньої інтеграції; заступники директорів з навчально-виховної роботи; вчителі та асистенти вчителів; психологи шкіл № 5, 11, 15, спеціальної школи № 19; члени міської ПМПК.

Семінар відкрила Борисюк О.Д. – директор школи, яка розповіла про функціонування школи як інклюзивного закладу.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Чичикало О.Ф. ознайомила учасників семінару з особливостями організації навчального процесу в інклюзивних класах.

З проблеми «Диференціація з аутизму та емоційно-вольових розладів. Особливості поведінки та розвитку дітей зі спектром аутичних розладів (синдром Каннера та Аспергера)» виступила  Шульженко Д.І. – доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної   педагогіки ІКП та психології НПУ ім. М.П.Драгоманова, директор навчально-методичного центру освітньої інтеграції.

Про особливості роботи вчителя та асистента вчителя з дітьми зі спектром аутичного розладу щодо адаптації їх до інклюзивного навчання розповіла Петрова А.А. – корекційний психолог школи.

30 березня 2015 року відбулося підсумкове засідання атестаційної комісії БЗШ І-ІІІ ст. № 20.

               Мета атестації педагогічних працівників школи –  стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності учителя, росту його професійної майстерності тощо.

             Дванадцять педагогів школи представили свій досвід роботи, досягнення, яких набули у міжатестаційний період.  Звіт проходив у формі мультимедійних презентацій, фоторепортажу, виставки методичних доробок.  Вчителі продемонстрували володіння інноваційними освітніми методиками й технологіями, які  поширюють у професійному середовищі, уміння продукувати оригінальні ідеї, представили авторські розробки уроків, методичні рекомендації та посібники.

             Такі звіти  сприяють розвитку творчої ініціативи вчителя, підвищенню його престижу й авторитету. Зрозуміло, що кожен учитель шукає власні шляхи навчання, проте робить це через вивчення та переосмислення передового педагогічного досвіду колег міста, області, країни.

         Адже атестація вчителя – це іспит на компетентність.

 

21 лютого – Міжнародний день рідної мови

Хвилиною мовчання вшанували пам’ять Героїв Небесної Сотні учасники Свята рідної мови, яке провели учні 10-А, 11-Б класів в актовій залі школи для старшокласників. Гостем заходу стала Магрицька Ірина Василівна – український громадський діяч, публіцист, філолог, кандидат філологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології КНЗ КОР «КОІПОПК», кавалер ордена княгині Ольги ІІІ ступеня. Вона розповіла про нелегкий шлях формування і розвитку української мови, закликала берегти й шанувати найцінніший дар – рідне слово

_____________________________________________________

 

Тиждень світової літератури і російської мови

Усний журнал «З Україною в серці» 10-А

Літературна карта України багата на пам’ятні місця, де в різні часи перебували видатні митці слова, які цікавилися самобутньою культурою та героїчною історією українського народу. Генії ходили вулицями Києва, Одеси, Харкова, Полтави, Львова, милувались краєвидами Криму, які надихали їх на неповторну творчість.

__________________________________________________________

11 ЛЮТОГО 2015 РОКУ ПРОВЕДЕНО  ШОСТЕ   ЗАНЯТТЯ ООЗО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №20 З ПРОБЛЕМИ «УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» 

У роботі семінару взяли участь:

Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально–виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20,

Луценко   Тамара  Михайлівна,  директор  ЦРІ  «Шанс»;

Гарвасюк Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів БЗШ І-ІІІ ступенів №20,

Петрова   Альона   Анатоліївна,   практичний  психолог   БЗШ  І-ІІІІ ступенів №20,

Мартиненко    Ірина   Володимирівна,   реабілітолог  ЦРІ  «Шанс»;

Трохимець  Наталія  Вікторівна,  практичний  психолог  ЦРІ  «Шанс»;

Чередніченко Марина  Едуардівна ,  фахівець  з  Монтессорі-терапії.

У ході роботи семінару обговорювалися наступні питання:

  1. Комплексна  корекційно-розвиткова  діяльність  для дітей,  які потребують   корекції  фізичного  та/(або)  розумового  розвитку.
  2. Підготовка  дитини  з  особливими  освітніми  потребами  до  навчання  за  інклюзивною  формою.
  3. Формування   комунікативних  навичок  та  навичок  соціальної  взаємодії  в  процесі  корекційно-розвиткової  роботи.

 

23.01.2015 о 10.00 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми

«Формування життєвих компетентностей   учня в системі особистісно орієнтованого діяльнісного навчання і виховання інклюзивної школи».

Форма проведення – конференція.

 

21 січня 2015 рік

21 січня 2015 року практичним психологом школи був проведений семінар для вчителів "Стресменеджмент для педагогів".

Формування сресостійкості педагога негативні наслідки стресових ситуацій, уберегти себе від різноманітних розладів, створити основу для внутрішньої гармонії, високої працездатності, визначити успішність своєї професійної діяльності і, головне, зберегти власне здоров'я.




Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2018