Понеділок, 09.12.2019, 03:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0






Flag Counter

Педагогічна рада

31.10.2019 о 09.30 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми:

«Виховання цінностей - наріжний камінь Нової української школи»

1. Орієнтири ціннісного ставлення до суспільства  і держави  учнів як складова виховної програми класу (Гончар Т.Б.)

2. Формування ціннісного ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю – визначальний напрям у системі роботи класного керівника (Ільніцька С.В.)

3. Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей – необхідна передумова успішної реалізації виховної програми класу (Беленок Ю.М.)

4. Основа успішного випускника школи – ціннісне ставлення особистості до себе (Мордовенко Н.І.)

5. Мета, цілі, завдання та очікуваний результат ціннісного ставлення особистості до природи (Полякова Л.В.)

6. Виховання ціннісного ставлення особистості до праці на уроках основної школи (Вітвіцький М.П.)

7. Реалізація загальноосвітньої програми на основі виховання ціннісного ставлення особистості до мистецтва (Ратушна Л.В.)

 

26.03.2019 о 10.00 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми:

«Трансформація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання і виховання»


1. «Педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами».
1.1. Роль співпраці вчителів початкових класів та вихователів дитячого навчального закладу в навчанні учнів. (Аргат О.В.)
1.2. Методичні засади допомоги учням з ООП в навчальній діяльності. (Іванова М.Я.)
1.3. Особистісно-діяльнісний підхід до інклюзивного навчання учнів з аутистичними та інтелектуальними порушеннями. (Карпенко Т.В.)
1.4. Реалізація наступності вчителів школи І ступеня та вчителів-предметників у процесі навчання учнів. (Куницька О.В.)
1.5. Роль асистента вчителя в соціальній адаптації учнів з ООП. (Лашманова Л.О.)

2. Психолого-педагогічний супровід навчання учнів з ООП.
2.1. Корекційні технології навчання та розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями. (Горбатенко О.З.)
2.2. Роль сенсорної кімнати для проведення корекційно-розвиткових занять учнів з ООП. (Михайлова Я.С.)

2.3. Структурно-функціональна та соціальна спрямованість освітнього процесу учнів з ООП. (Злобіна С.В.)
3. Педагогічне партнерство як засіб співпраці педагогічного колективу і
батьків.

3.1. Компетентність батьків в інклюзивному процесі (Івахненко В.В.)
3.2. Співпраця батьків та команди супроводу учнів з ООП. (Голубенко О.Д.)

3.3 Роль батьківського всеобучу у формуванні якісного освітнього простору учнів з ООП (Мордовенко Н.І.)

ПРОЕКТ РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ від 26.03.2019 року

 

11.01.2019 о 09.30 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми:

«Програмно-цільовий підхід та проектна технологія як шляхи підвищення навчальних досягнень учнів у загальноосвітньому закладі»

 

01.11.2018 о 09.30 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми:

"Педагогічна компетентність учителя - один з основних елементів надання якості освітніх послуг навчальним закладом в умовах Нової української школи"

Порядок денний

ПРОЕКТ РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ від 11.11.2018 року

 

30.08.2018 о 09.30 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми

«Передумови успішного впровадження Нової української школи та реформування загальної середньої освіти»

Порядок денний










Нас цікавить Ваша думка
*****************
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
 Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки БЦ міської ради
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 Освітній портал
НМЦ
КОІПОПК
БЦ ВІКІ

ПК БЦ
 МНВК




Copyright MyCorp © 2019